Bananas are for monkeys?

2009-07-18 @ 08:06:32
Igår, just när jag var på väg att lunch slumra till framför tvn hos mor & far, så kommer grannen förbi. Med sig har han två stora påsar, fyllda med bananer... Här, ät banan sa han bara. Så jag gjorde det. Och som jag åt bananer! Hela dagen och kvällen så åt jag bananer. Allihopa i huset åt vi bananer. Hela tiden så var det någon som frågade om man ville ha en banan. Jag kan inte minnas att jag åt någonting annat igår än, BANANER! Jag vill aldrig mer i hela mitt liv äta en gul, böjd frukt igen! Men nu är det ju så att mor min skickade med mig en klase bananer när jag åkte hem inatt så jag har inte nått val.... Det blir bananer till frukost nu. Och till lunch också skulle jag tro. Men sedan, ALDRIG mer igen!

Är det någon som möjligtvis är sugen på banan så är det bara att komma förbi här. Ni kan få två om ni vill! I wont mind!

Nu jobb.

Kommentarer

Postat av: mami

Piia, vi äter fortfarande bananer här, heh...Isi fick permis idag, måste vara på måndagmorgon kl.08.00 tillbax Kalix lassa för vidare transport till Sunderbylas. för ev.operation, de vet inte än! Vi får hålla tummarna för fadro, tack att ni va hit!Älskar dig...o Tomi

2009-07-18 @ 18:24:28

Postat av: Sara

Så du menar att du inte skulle nappa om jag skulle föreslå bananpaj eller bananmuffins eller nå't annat bananrelaterat?

2009-07-20 @ 23:19:36
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback