Äntligen Fredag!

2009-07-23 @ 19:53:02
jooo det är fredag. I min värld iallafall. Jag är ledig i morgon så då får jag faktiskt kalla denna dag för fredag, bestämmer jag. Hade egentligen haft 3 härliga dagar av ledighet att se fram emot men dum som jag är så lovade jag att byta lördag med en tjej på jobbet.... Så nu tvingas jag att jobba lördag då. Det lovade jag henne redan för typ en månad sedan... Att jag kan vara korkad ibland! Varför skulle jag lova det? Det är lätt att lova något som är långt fram i tiden. Pucko Piia. Aja. Får väl glädja mig åt att jag är ledig fredag och lördag nästa helg då jag egentligen bara skulle ha haft en endaste ledig dag. Me like.

En skum sak, jag märkte idag att jag har ett sugmärke på halsen! Och det är jätte konstigt, för så vitt jag vet så är det ingen som har varit där och sugit. Mycket konstigt. Undrar om 118 118 vet vart det kommer ifrån? De har väl svar på alla frågor har jag för mig... hehe. jaa, lite onödig information fick ni där.

Nä, nu ska jag se till att få i mig lite mat och sedan så ska jag ta mig en iskall en och bara njuuuuta av min efterlängtade fredag. "De e dags för fredagsmyyys, hoppas inte föräldrarna stör..." (trallar på reklamjingeln)

Det har varit en riktigt stressig vecka (har jobbat 7 dagar i sträck nu!) med väldigt mycket på jobbet, men ack, vilket fantastiskt humör jag är på!!




Ciao!

Kommentarer

Postat av: mami

och vi väntade hela kvällen...när ska vår dotter störa oss,hih

2009-07-24 @ 09:19:49

Postat av: Angelika

Det roliga är ju att vi har en sådan redan! Men har inte hittat någon smak till den som gör att det blir gott nog =/ men det är ju billigare om man skulle börja använda den bättre! =P

2009-07-24 @ 10:38:26
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback