Välkommen till min nya blogg!

2009-01-11 @ 18:13:57

Det tog mig bara några år för att fatta att det här med att blogga kanske är någonting som man ska
"haka baki". Jag är kanske inte allt för snabbtänkt jag....
Nåväl, bättre sent än aldrig va?

Nä, nu ska jag ta och lägga mig i soffan igen och tyckta väääääldigt synd om mig själv,
jag är nämligen bakis! Vilket givetvis inte är mitt fel utan alla andras.... host, eller så har jag
faktiskt bara mig själv att skylla!! jaja, men roligt var det igår hursomhelst.

Som sagt, Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer

Postat av: Den ofrivillige Jokkmokkaren

Vi får kika på det där med design ifall du ville göra något eget, typ till helgen eller nå. Kul att du i alla fall skaffat ett blogg-konto. Kram!

2009-01-11 @ 20:34:44

Postat av: Anonym

Vaddå bakis???Du dricker ju juice eller...?

2009-01-15 @ 19:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback