Put your Buzz face on

2009-01-23 @ 21:35:50

Jag mår så bra idag. Raka motsatsen mot igår! Gårdagen var ingen bra dag för mig....
Det är så skönt att vara sig själv igen. Mitt dåliga humör försvann när migränen försvann. Det är svårt att vara glad när man har ont i huvudet.
Bejb hade t.om med sig ett paket när han kom hem från jobbet på kvällen. En skit frän badrums matta som jag ville ha.
Tänk att ibland känns det som att den mannen läser mina tankar.... han vet precis hur man gör den här lilla fia majjan glad & snäll. Idag har jag fått en massa grattis sms hela dagen. Verkar som att de flesta fått för sig att jag fyller år den 23:e! hahah, men det gör inte så mycket. Sen så fick jag 500 kr av svärföräldrarna. Tusen tack för det!


Härligt att det är fredag igen. Tomi kom nyss hem från jobbet och håller nu på att göra sig i ordning. Vi är bjudna på (sen)middag hemma hos malin & kenneth. Sen så blir det Buzz Quizz hela natten lång!!! (kanske en corona eller två också)  
Har hört av många att buzz ska vara roligt, och det tror jag faktiskt att det är. Älskar sånna typ av spel.


Jepp. Det var det.

Auf  Wiedersehen!





Kommentarer

Postat av: Anonym

nukutteko koko päivän, skickade ett foto av Charlotte till dig/puss

2009-01-24 @ 18:23:36

Postat av: Malin

Jag var trött igår vi somanade typ halv elva igår ken var helt död haha men ni var ju typ vakna skit länge men tompa somnade hörde jag och VANN BUZZ när han typ sov..mupp puss

2009-01-25 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback