Helgen.

2009-01-26 @ 20:36:49
helgen ja....
I fredags så var vi som sagt bjudna på en väldigt sen middag hos malin och kenneth. Sååå sjukt god mat, grillspett med potatisklyftor och tatziki & beasås till. Mmm. Lätt det godaste jag ätit i hela mitt liv! (johan älskar när jag säger så!!)
Efter att vi käkat klart och suttit där & surrat av oss lite så var det dags för buzz. Och jag hade så roligt! Riktigt kungligt spel. 5 toasters får den av mig! Sen så lyckades tompa med det roligaste som jag sett i hela mitt liv, han somnade med buzzern i sin hand, och satt bara och tryckte på knapparna av misstag i sömnen.... Och ungen får ALLA svar rätt!!! Han spöade mig och K hur lätt som helst!! Va? så sjukt.... och ännu sjukare att det är sant också. hahaha. Vi höll på att dö av skratt.

Jo, det var verkligen en rolig kväll, natt, morgon. (satt uppe till klockan 8 på morgonen!)
Var något sliten när vi vaknade  vid 11 tiden dock. Tyckte synd om gumman som var tvungen att fara och jobba. huja.

Sen när vi kom hem på lördagen så gjorde tompa pizza åt mig och vi la oss på soffan och myste. Och där blev vi kvar enda tills idag då det var dags att åka och jobba igen. Inte någonting annat blev gjort lör/sön. Men det är otroligt skönt med sådana dagar ibland också.

Nu är det bara att ladda batterierna till nästa helg då vi äntligen åker till Levi!


Nu tror jag att mina kyckling köttbullar är klara. dags för min middag.


 





Ciao!

Kommentarer

Postat av: Johan

RECUERDE españa, imaginar una cerveza fría en la playa al atardecer .. Ahh, fy fan tan agradable .. Te echo de menos.

2009-01-27 @ 05:06:10

Postat av: Sara

Ja men det tycker jag absolut att vi kan göra. Lär ju ha gott om tid när jag blir sjukskriven efter operationen, så. :)

2009-01-27 @ 11:41:10
URL: http://zaramara.blogg.se/

Postat av: Angelika

Men man tackar! Var väl till o med du som fotade? är iaf med din kamera :-) tänk att det är 2 år sedan!? ja jisses, haha... Ska vi inte ta och festa snart? du o tomi kan ju komma så kan vi ta nån öl iaf ;-)

2009-01-27 @ 14:29:26
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback