En helt vanlig dag

2009-01-12 @ 23:02:09
i mitt ,just nu, alldeles för stillsamma liv...
jag vill resa!
Jag har en tendens att drabbas av reseabstinens ungefär var tredje månad och då
bara MÅSTE jag få åka någonstans. Var som helst, bara det är bort härifrån!
Det är alldeles för många rutiner att följa just nu och det tycker jag inte om. (jobba, äta, skita, sova, jobba) Livet ska vara oförutsägbart om jag själv får bestämma. Så tack och lov så har vi nu bestämt att vi ska till Levi sista helgen i januari! Jag, bejb och 3 av mina bästa vänner. Vi kommer att ha det så j-la roligt! Det har vi alltid ihop.

Tack för det. Det är verkligen vad den här rastlösa tjejen behöver just nu....Det ger mig energi att orka med vardagen ett tag till. Ganska exakt 3 månader till. (då abstinensen slår till nästa gång)
Vill åka NU helst IGÅR! haha....


Nu ska jag förflytta mig till sovrummet och slå på nån film som man kan somna till. Natti Natti.

Kommentarer

Postat av: Johan

Nä nu jävlar åker vi!



Ur spår alla retards, här kommer vi!!!

2009-01-13 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback