En dyr hobby.

2009-01-21 @ 19:23:24
Ja, det kan man lugnt säga att jag har....
Jag vill ha ett Xbox 360! Och jag vill ha det nu! Fast det är mest bara för att Gudfadern 2 kommer ut i februari, och givetvis så släpps det bara till ps3 och xbox..... bara för att jag så himla gärna vill ha det så kommer det ju självklart inte till ps2. mmm.... det är bara för att jävlas med mig. Enbart därför. För jordaxeln roterar ju faktiskt runt mitt arsle! Det är sååååå himla synd om mig just nu. Aaaa. (inte aaaalls att Piia är patetisk!) hahaha. Snacka om I-lands problem. Det kommer att bli dyrt men vill man ha nått så får man ju faktiskt vara redo att betala priset. Får snacka ihop mig med topi lite.... Jag har en dyr hobby jag....Tv-spels torsk!

Jaja, men jag knarkar iallafall inte!


Mor och far var till luleå idag & de kom förbi mitt jobb med present åt mig. 50 euro! Jag tackar och bockar! Nu har jag råd att hyra mig en snowboard när vi åker till Levi. Tack så mycket!


Ska ta och fixa mig lite käk och sen ska jag lira lite tennis på wii.

Kommentarer

Postat av: malin

TV SPELS TORSK...:)

jag vill ha ett spel typ snöskoter eller vattenskoter till wii..FINNS DET?jag frågar dig eftersom du e spel expert pöss

2009-01-21 @ 21:51:50

Postat av: mutsi

Just när jag blev van att bli kallad mutsi...kallar du mig mor!!!Tackar för det!Johan blev idag min vän via facebook,roligt!!!Ät lite tårta ikväll och mysa det är ju din FÖDELSEDAG Grattis gumman!!!

2009-01-22 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback