En besvikelse...

2009-01-19 @ 20:27:27

James bond spelet var minst sagt a great disappointment!! Orkade inte spela det mer än en halvtimme kanske och sen så gav jag upp.... det var så svårstyrt att det inte alls var roligt. Tack och lov dock så har vi ju "the godfather" som vi började spela om, så att jag fick stilla spelabstinensen lite. Så idag efter jobbet åkte jag in till stan och bytte 007mot ett Wii spel istället. Top spin. Ett tennis spel. Vi gillar att spela tennis på wii sports både jag och tompa så det här blir nog jätte bra. Hoppas jag..... men jag har inte allt för höga förväntningar just nu, med tanke på att ett spel som jag verkligen trott på och länge velat ha visade sig suga balle! 

Intressant läsning för icket spel intresserade? I think not! men sånt är livet.


nu luktar det morotsbiffar här, så jag gissar att maten är klar.


up up and away



Kommentarer

Postat av: malin

har snott bilder från din pix:)hihi puss

2009-01-19 @ 21:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback