Ring och varna tomi!

2009-02-11 @ 21:40:32
Min humor har varit låg, lägre, lägst idag. Jag har dragit dåliga skämt och asgarvat åt dem (själv) heeeela långa arbetsdagen. "ser du där borta där det är tänt? där har jag släkt!" (och därefter följde 5 minuters intensiv, skratta-tills-tårarna-sprutar) Den ena dåliga ordvitsen efter den andra har jag dragit..... Någon höll på och spela keyboard, -aaa, det är någon som tar det jävligt piano där ute. (moahahah) Kollegorna var påväg att ringa psyket mer än en gång kan jag lova. Sen så hittade jag en pruttkudde och då spårade det ut totalt! hahaha. De tyckte på jobbet att man skulle ringa till Tomi och varna honom för vad han hade att vänta sig när jag kom hem..... Och att det bästa för honom kanske hade varit att ta in på hotell ikväll!!

Det tiltade rejalt för mig idag. Men roligt har jag haft.

Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag då att leva tills jag bli 110 år gammal. Minst!


huuuhhh. Jag har ont i käkarna.


-come on ketchup så går vi! hahahahahah



aj aj aj, min mage! hahahah, aj!



Bon soir!

Kommentarer

Postat av: Malin

Vet icke?ska bara köka middag på lördag hos mamma efter jobbet vid fem sen har vi inte planerat nått jobbar bara lördagen ska nog kanske sprätta en vinare tror jag ni?

2009-02-11 @ 21:45:28
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: mami

Piia...gå till www.youtube och sök en sång som heter

Poets Of The Fall - Sleep Den är bara så häftig!!!!Kramiz

2009-02-12 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback