Ond bråd DÖD!

2009-02-15 @ 12:44:06

jag sökte efter en lönnmördare i gula sidorna men hittade bara en rörmokare som heter lönnberg....... Inte riktigt vad jag behöver, men iofs så skulle ju han kanske kunna ha ihjäl mig med järnrör? Fuck it. Får jag inte smärtlindring i nacken snart så kommer jag att klösa ögonen ur mig själv! Så här jävla ont har jag aldrig haft i hela mitt liv!!!

Treo -lindrar snabbt och effektivt? Jo tjena, och jag heter Bertil eskimopaj! Falsk marknadsföring....

Tror mer på, Ett skott i huvudet -Lindrar snabbt och evigt!!


Mr Morfin, ska vi umgås idag? Ja tack, jag kommer över till dig på en stund.


Kommentarer

Postat av: Malin

Är allt lungt??hoppas det att inte farbror blå kom och hämtade dig:)hahahahahaha trevligt var det iaf TACK för knasig och som vanligt händelserik Lördag!!

2009-02-15 @ 17:46:34
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback