Nästa gång...

2009-02-03 @ 08:11:50

då blir det allvar faktisk! (ett av våra interna skämt från levi resan)

Ja, vad ska jag säga? Helgen var faktiskt bättre än väntat. Jag har fått skratta så mycket åt våra barnsliga och sjuka skämt. Vi kan vara väldigt grova i mun ibland, så om man inte känner oss bra så kan jag tänka mig att vi kan verka lite psykotiska! haha. ja.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om Levi resan? Det hände så mycket att det skulle krävas 12 A4 sidor (fram och bak!) för en ordentlig redogörelse....

Jätte fin stuga, fina backar, bra utbud av uteställen, mina bästa vänner, God mat, bra väder, öppen spis och bastu -Vad mer kan man önska sig? ja, att det inte hade blivit, det blev inget!! (ytterligare ett internskämt)

Bastun stod igång från det att vi kom till det att vi for. Samma sak med den öppna spisen, vilket resulterade i att malin och kenneth, som hade sovrummet ovanför, hade en sisådär 275 grader i sitt rum när de skulle sova! hahaha, jag var ju då inte avundsjuk att vi sov där nere! Stackarna.....

Fredagen var den roligaste fest kvällen i hela mitt liv som jag kan minnas..... jag och malin dansade så att svetten rann, trots att det tydligen hade varit dålig musik där? Som K sa det, att finland var ca 7 år efter sverige i musik utvecklingen! hahah. Men vi märkte då inget! vi studsade omkring som små hypade ekorrar fulla av redbull!



Tänkte att jag skulle sätta ut nån bild någon annan dag, har inte riktigt tid just nu...... Börjar jobbet om 54 min.... suck! Jag vill verkligen inte jobba!!! Trivs inte alls som det är just nu.... alldeles för lite att göra.,.(och sen hatar ju jag det vardagliga också!!)..... jaja, vem bryr sig om hur man mår egentligen så länge man gör sin plikt! eller hur?





Tack mina vänner för en oförglömlig helg!


Kommentarer

Postat av: Malin

NU ÄR DET ALLVAR FAKTISKT:)

Blev du klok på din semester eller blev det besluts ångest när du ska vara ledig i sommar tänkte du som är så bra på att ta beslut hihihi:)

Pusseli PUSS PUSS min lilla stjärna

2009-02-03 @ 22:36:09
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: malin

Du kan gå som handbagage du är ju så liten:)jag sticker ner några öl sen i väskan bara:)

2009-02-04 @ 10:14:57
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback