En lång dag.

2009-02-05 @ 21:29:50
Ikväll är jag minst sagt trött. Både i kroppen och i huvudet. Har jobbat från 9 till 20.15....
Men konstigt nog så har jag varit på bra humör hela dagen endå. Jag är så skum ibland. Deppig ena dagen och sedan gladare än "en annan del av köping" Linda dagen därpå! En känslomässig Bergochdalbana är vad hela jag är..... Men jag antar att det är en del av vad som gör mig till mig.  Man vet aldrig vad man får med Piia. Vad som helst kan hända!

Jag måste vara mycket spännande att umgås med. Eller iallafall underhållande att iakta. Eller så är jag bara läskig? Jag vet inte. Undrar vad man skulle tycka om man fick träffa sig själv? Antingen så skulle man älska sig själv eller så skulle man helt enkelt hata sig själv så förbannat mycker för att man är så lik sig själv...eller.... äh, Im not making any sense at all tonight! Är som sagt ganska så slut i skallen.

Så jag ska nog ta och göra det enda rätta just nu. Duscha av mig jobb lukten och sedan krypa ner i soffan och mysa lite med min snygga Thorbjörn. (jag brukar kalla tomi för lite olika saker ibland, fråga mig inte varför!)


iyi geceler!

Kommentarer

Postat av: Malin

Hi hi:)jag har kommit över det där med klänningen nu nästan iaf OCH KOM IHÅG JAG KAN TA KRITIK:)HAHA just det jag hittade kattmat som heter PUSSI fattades bara ett MEGA där ovanför hehe då hade det var alla tiders jag hade köpt den bara för att ha den som prydnad:)

2009-02-06 @ 11:34:14
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback