Déja vu

2009-02-10 @ 20:23:58

Dagarna ser precis likadana ut när jag jobbar. Déja vu, dag efter dag. vakna, jobba, hem, äta, duscha, se på tv, sova, vakna........... Så jag har absolut inget nytt att berätta. Har inte många tankar just nu heller, det är ganska så tomt i huvudet. Längtar till helgen..... Och, tro det eller ej, till jag fyller 30! Jo, det är sant! Åldersnojarnas stor nojare nummer 1 längtar efter the big 3-0. Mmmm. Drömmar ska slå in det året för mig. Mycket kommer att hinna hända på 4 år, men mina planer tänker jag INTE rucka på!




καλησπέρα!


Kommentarer

Postat av: Malin

JAAA UTAN INTERNET DÖR MAN:)nästan iaf vad händer annars?

2009-02-11 @ 19:51:15
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Tack gumman:)blev inte riktigt som jag tänkt men det blir det aldrig!!hoppas du mår bättre idag nu ska jag till skolan och bli smartare puss

2009-02-17 @ 10:22:34
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback