Alla hjärtans dag.

2009-02-14 @ 18:13:19
Har haft en riktigt fin dag so far. Vi vaknade ganska tidigt imorse, klockan var just efter 8. Jag gav tompa ett litet paket med ett ps2 spel (socom3 -U.S. navy seals), marsinpan choklad och ett fint alla hjärtans dag kort. Han blev gode överraskad. Och så fick han dåligt samvete eftersom han inte hade köpt något till mig. (hade räknat med det, så att jag själv skulle få välja min present idag.hihihi. I know my boy) Sen så for vi och åt frukost på scandic hotel. mmm, hotel frukost är ju bara bäst! Efter det så åkte vi till stan och gick runt där ett tag. Jag köpte mig lite smink och Tomi köpte en klänning som han tyckte jag var söt i åt mig. Tack så mycket för det hjärtat! När vi var klara med stan och storheden så åkte vi till svärföräldrarna och åt bakelser. Har inte varit till dem på länge så det var trevligt att få surra av sig lite med svärmor igen.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Kyckling och ris med beasås blir det. (alla som känner mig vet hur mycket jag älskar bea, så jag längtar ju något efter käket!!!) T slog just på sitt nya spel, får se om det är något att hänga i granen eller inte. Hoppas att det är bra iallafall. Har haft lite otur med de senaste spelen som vi köpt. Men å andra sidan är det inte så många spel som kan mäta sig med gudfadern..... åh så jag vill ha gudfadern 2! Men då måste vi köpa ett ps3 eller ett Xbox 360, och jag har inte riktigt råd med det just nu.... håller ju på att spara till våran jorden runt resa!!! hihih.

Sen efter maten ska vi bada badkar. Åh så mysigt. Var evigheter sedan sist vi gjorde det tillsammans. Vi har som vuxit ifrån det där med att alltid måsta duscha/bada ihop. hahah. De första 3 åren gjorde vi faktiskt det jämt.


Och efter det så ska vi över till Johan och kolla på melodifestivalen. Så det blir till att öla lite ikväll med andra ord! Men inte gråter jag för det. Det ska bli så trevligt. Malin och kenneth kommer också dit lite senare.



Men nu börjar maten bli klar.



Hoppas att ni alla har haft en fin 14:e februari.



buorre eahket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback