Tre partyn och en zombie

2009-12-13 @ 09:34:34

Igår var det fest. Om jag inte har helt fel så tror jag minsann att de flesta i luleå var berusade. Alla utom jag då. Vilket var jobbigt, då jag var såå sugen på att ta mig en fylla!
Först så var jag hos Emma på tjej party. Hon fyllde år i veckan (på nobeldagen) så hon hade ett litet get-together hemma hos sig. Vilket var så mysigt. Vi har alltid trevligt när vi träffas, vi barndomsvänner. Vi träffas alldeles för sällan, men när vi väl gör det så känns det som om det vore igår vi sågs sist. Så som vänskap ska vara!

Senare så packade vi in oss i min lilla polo och jag körde (med madonnas, like a virgin, dånande så högt att högtalarna och rutorna var på väg att explodera!) in oss till stan. Fest hos Oskar, där Tobbe bjöd på århundradets "sexigaste" dans! Jag tror att jag aldrig har skrattat så hårt som jag gjorde då... Var extremt nära på att kissa på mig!! ha ha ha. Det var bland det roligaste som jag har sett i hela mitt liv. Fan också att jag inte tog fram kameran och filmade!!!

ja, det är lätt att vara efterklok.

Ännu senare så for jag iväg från fest nr 2 och körde till bergviken till Mallmall och ken ken. Där satt "humle och dumle" (K & T) i köket, dumle höll på att somna och humle bara satt och var nöjd. Tjejorna kämpade med att komma igång, de var lite segstartade igår kan man säga. Nåväl, jag körde in dem till stan i tonerna av "celine dion" (tack min gamle granne för blandskivan, men just den delen var inte så bra!!we dont like celine.) och släppte av dem vid krogen. Sen så återgick jag till fest nr 2 och var där och skrattade och tjöt tills G skulle åka och jag hade lovat att kuska hem henne.

"Dumle" lyckades jag också få med mig hem från krogen i samma veva. Nice. Då slapp jag bli väckt av att han kommer hem mitt i natten och drumlar och har för sig att han ska "gosa"!


Men trots att jag hade roligt och inte drack någonting igår så känner jag mig helt färdig denna morgon. Som om jag hade blivit brutalt misshandlad av ett polskt polkaband eller något. Jag känner mig som en zombie....


Jag börjar helt enkelt enkelt bli för gammal, för allting!



Jobb idag 10-20.15. Ka-ching!


Kommentarer

Postat av: mami

nu förstår jag att du hade fullt upp....saknar dig!

2009-12-14 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback