Onda ögat

2009-12-08 @ 09:33:58

Jag hade lust att uppdatera min blogg igår kväll, men då min dag hade sugit balle från stunden då jag klev upp från sängen så lät jag bli att göra det (hade bara blivit en massa svordommar). Jag var på så fruktansvärt dåligt humör då jag kom hem från jobbet. Det var en sån där dag då verkligen ALLT går så fel. Det var tjorv och stress och skit på jobbet, min bil skulle vara klar igår men som vanligt så lovade de för mycket, det var det ena med det andra plus det sextonde. Bara blä blä blä hela j-vla dagen.

uj uj, jag var så grinig igår alltså. Likt en snorunge så fortsatte jag med mitt tjurande när jag kommit hem också. Kröp upp i soffhörnet med armarna i kors, underläppen långt ut och två djupa rynkor mellan ögonbrynen. Jag var sur. och det var synd om mig. och tomi skulle fjäska för mig tyckte jag för det var ju såklart hans fel att min dag var som den var!! (det är ju tur att man är mogen!) Men den jäveln förstörde det för mig. Han fick mig till att börja skratta istället för att låta mig grina vidare. Vet ni hur svårt det är att fortsätta med att vara sur när man skrattar? Väldigt! Så han förstörde det för mig, jag hade ju bestämt mig att det var synd om mig och då kan man ju inte vara på bra humör!

ha ha.

Ser tyvärr ut som att min oturs/skit dag kommer att hålla i sig ett tag till. När jag vaknade nu för ett tag sedan så var mitt ena öga rött som f-n och ögonlocket är svullet så att det hänger över ögat! Mysigt.... Inte alls. Vet inte vad som har hänt. Har inte för mig att jag har ätit något konstigt heller.... aja. Kul att jobba då man ser ut som ringaren i notre dame. Eller så inte. Har iofs köpt en ny mascara, så det kanske är det jag reagerar på?

aja. det är som det är. Får väl ta att jag kommer att ge folk det onda ögat hela dagen.



Au revoir!


Kommentarer

Postat av: mami

så du förlorade alltså argaleken,hih...var försiktig med den mascaran, jag kunde använda endast Qliniques...allt annat skit! Gud vad skönt att du kan följa med imorgon, vi kommer typ 12.30 eller sånt, kram

2009-12-08 @ 22:08:32

Postat av: fyllo nr2

Jag tror att det är fyllo nr1 som slagit dig i sömnen igen hehehe...

2009-12-09 @ 21:15:45

Postat av: fyllo nr2

jag tror att det är fyllo nr1 som slagit dig i sömnen igen hehehe...

2009-12-09 @ 21:18:39

Postat av: Piia

ha ha ha, där sa du det fyllo nr 2!! Det kan ju inte vara något annat! ha ha ha

2009-12-10 @ 12:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback