Ett par nedpissade byxor förlänger livet!

2009-12-21 @ 22:48:22
Vi har lätt den roligaste vakten i hela världen på vårat jobb! Idag har han dragit skämt där den ena har varit sjukare än den andra. Jag har fått skratta så att jag nääästan pissade på mig! Det var inte långt ifrån kan jag lova.... Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag, efter denna kväll, att slå rekord i den äldsta levande människan ever!

Ah, ett par (nästan)nedpissade byxor förlänger livet, det är mitt nya mantra. 

Jag mår så ofantligt mycket bättre nu. Inga lyckopiller för mig inte. Huvudvärken har släppt och ersatts med nackvärk, men det är en smärta som jag är van vid så det kan jag ta. Ont i huvudet är det värsta sortens smärta tycker jag.

Sen så har jag träffat på många gamla bekanta idag också, så jag har fått kramas jätte mycket. Och jag är en kramare jag, så det har gjort mig på ännu bättre humör!

Ah,humor humor. Vad vore livet utan det? Jag beundrar människor som skrattar mycket, människor som har sjuk humor, människor som skrattar åt eller med mig och människor som kan få mig att skratta. Det finns bara inget bättre.


Att bjuda på sig själv och att kunna driva med sig själv för ett skratt, det är min melodi.



Jag är rädd för clowner, men att våga spela pajas är coolt enligt mig!


Kommentarer

Postat av: mami

här får du en sann historia!Vi var till Kalix o handlade idag...hållde på att packa grejer i bilen där bak...luckan ramlade ner på mitt bakskalle...satan...jag föll på knäna och hann tänka...vem släckte ljuset i hela Kalix? Det tog sin tid innan jag fattade att det var bakluckan och inte pappan din som slog mig!!!! Du vill inte ens fråga om jag har nack/huvudvärk och världens bula i skallen, heh...god jul,aj aj aj

2009-12-21 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback