En skruv lös!

2009-12-12 @ 08:42:16
Det är Lucia helgen nu. Så jag tänkte att jag skulle ta en vilo dag och hoppa över bloggningen idag. Jag skriver bara för att säga det. Jag skriver blogg bara för att tala om att jag inte kommer skriva mer än att skriva om hur jag inte kommer att skriva något! Förstår ni? Att jag inte skriver ett blogginlägg idag då. Mer än att jag skriver om att inte skriva.

Men va fan... Det betyder ju att jag skriver ett blogg inlägg iallafall?! Vilket slöseri på blogg inlägg... Detta vart ju helt värdelöst nu.

Jag skulle inte alls ha börjat skriva om att hur jag inte kommer att skriva något idag, utan istället bara ha skrivit ett helt vanligt inlägg om andra saker.

Aja, skadan är redan skedd. Det är försent att göra något åt det nu.


Men för allas bästa, glöm bort att du läst detta inlägg överhuvudtaget! Jag tror inte att den gör någon någonting mer än förrvirrad!

Jag har då helt virrat bort mig själv! haaallååå (eko eko eko)....

Någonstans så har jag ju en skruv lös!





Kommentarer

Postat av: hannah

häärligt :) de e bra här.-

2009-12-12 @ 17:48:47
URL: http://hanuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback