Att jag är Atletisk!

2009-12-09 @ 11:28:31
Min otursdag häll i sig ett tag även igår. Jag var ju som, tidigare nämt, kusligt lik elefentmannen då jag vaknade. och sen så missade jag bussen med några sekunder när jag skulle till jobbet... och eftersom jag hade kommit försent till jobbet om jag hade stannat och väntat på nästa buss så gjorde jag det enda jag kunde göra. Jag sprang. Jag sprang från porsön till mjölkudden för att hinna med bussen som jag skulle ta från stan. och alla ni som kan erat luleå väl, vet att det tar en stund att gå den sträckan, (3 km enligt eniro) och det var snorhalt ute och jag har nada kondition!! Men på något underligt vänster så hann jag iallafall med bussen, jag kom i tid till jobbet men jävlar i mig vad jag var slut som artist sen då. Var helt uttömd på energi. För mig som inte ens tycker om att gå långt (inte i den här stan iaf) annat än i storstäder eller tropiska länder så var det ju som om jag hade sprungit två hela maraton lopp. UTAN dryckespauser!!!

Jaja. Men någonstans där vid lunchtid så vände det. Killen från verkstan ringde och sade att min gumma äntligen var klar!! och det skulle inte kosta så farligt mycket heller. Inte alls i närheten av de enorma summorna som jag hade fantiserat ihop. och som han sa, hade motorn skurit sig så hade jag fått räkna med MINST  20 Tusen! Så jag kom billigt undan med 5200:-! (drar en lättnadens suck) 2 kamremmar + vattenpump bytt.


Nu ska jag åka och besikta bilen så är allt väl sen. (förhoppningsvis)

Sen blir det till att åka till Piteå med mamma och pappa. Pappa ska på röntgen så jag vill följa med som stöd.

Btw, jag är ledig idag. På en onsdag, kan ni förstå!! Nice.



Hare göj!

Kommentarer

Postat av: mami

och TACK för dagen i Piteå...du var verkligen stöd för oss!!!!

2009-12-10 @ 11:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback