omedveten internet nörd...

2009-08-04 @ 10:57:42
Just nu så pendlar jag mellan Lindas och min egen lägenhet. Hennes extremt sköna säng i all ära, men då datorn där har dött och hon inte har någon tv så kan det faktiskt bli väääldigt tyst och ensamt stundtals. Fåglarna är inte så mycket att leka med heller, de bara hugger efter mig då jag vill kramas med dem! Jag inser nu hur pass beroende av elektroniska prylar man faktiskt är..(jag är nog en omedveten internet nörd jag har insett!). Jag menar, man gör ju faktiskt ingenting nu för tiden utan använda någon typ av el pryl. Antingen så är tvn igång, eller så spelar man musik på radio/stereo eller så sitter man och nöter på nätet/pillar på telefonen. Man kan inte längre bara umgås utan någonting som "stör"..... Som vi satt och pratade om här om dan.

aja. Sedan så vill jag bara påpeka att den här B-iga bloggen, är MIN blogg! Vilket innebär att jag får skriva exakt vad jag vill!! och jag får gnälla och klaga bäst jag känner för utan att någon ska klaga på det. För om det inte passar att jag är en bitter-f*tta vissa dagar, so guess what, LÅT BLI ATT LÄSA MIN BLOGG DÅÅ! Som tomi faktiskt sa, vad ska man med en blogg till om man inte får gnälla av sig där? Bra sagt. Jag har bra dagar och jag har bajs dagar (tack vare mina hormon rubbningar och mitt hetsiga temperament så kan glad och deppig skifta från en minut till den andra och tillbaka igen på den tredje) och ska jag vara helt ärlig, så gillar jag att få klaga av mig här. Det är lite av terapi faktiskt. Bara så att alla vet, att man inte måste läsa det jag skriver om man inte vill. Det är upp till var och en. hihi....

Jag märker på jobbet nu att kroppen så smått har börjat ställa om sig på semester... Saker och ting går som i en söligare takt. och jag känner verkligen i varenda cell i kroppen att det nu verkligen börjar bli behövligt med ledighet! Det är lättare att vara glad och alert då man har fått vila ut i några veckor! Just nu så är jag grymt kinkig på alla som har/har haft semester!! Avundsjuk? men något! Nu vill jag inte jobba mer! Jag vill åka till cypern NU helst IGÅR! "Bara" 13 dagar kvar nu......



Har haft lite svårt att uppdatera här så mycket som jag kanske har velat, som sagt, har ju ingen dator hos L. Men jag ska passa på att skriva så mycket jag ids då jag är här och umgås med tomi.


Nu måste jag göra mig i ordning för jobbet.... Gäsp!


¡Buenos días!

Kommentarer

Postat av: mami

hello min cool älskling!!!Just så...som du har skrivit, håller med Tomppa!!!I´m missing you...fadro hälsar/puss o bus o kram från Töre!!!

2009-08-04 @ 19:22:05

Postat av: beundraren

Jamen det är klart man ska klaga. Det kallas ventilera och är nyttigt :-)

Fortsätt med det, blir mycket intressantare läsning då.

2009-08-05 @ 00:24:27

Postat av: mami

saknar dig!!! och dina tankar, go natt...

2009-08-05 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback