Orgasm

2009-08-07 @ 08:03:16
Fick mig just en liten orgasm. Bland det härligaste som finns (för mig) måste endå vara att när man vaknar och sätter på någon webbradio, och den första låten man hör är en låt som ger en gåshus och rysningar av välbehag enda in i själen. Då kan jag känna att min dag ska bli fantastiskt, och att livet är underbart. Det är inte ofta jag sådana mornar, men de möter mig lite då och då. Idag fick jag mig en sådan amazing start, med nybryggt kaffe i min kopp så är den första låten jag hör denna :




Är det inte himmelriket så säg?

Kommentarer

Postat av: mami

har lyssnat 3X...tack!!Vi är nu ensamma här!Känns overkligt. Kram till dig vår sköna dotter!!!!

2009-08-07 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback