Inte mycket till äventyr...

2009-08-08 @ 16:53:33
Jag och tompa hade sedan länge bestämt att vi skulle åka till Boden idag för att gå på Western Farm och se hur det var där. Nå, sagt och gjort, vi åkte dit och båda var på strålande gott humör. Men tji fick vi.... Då vi kommer dit så visade det sig att det var stängt!! schysst! Vi som båda hade sett fram emot det... Barna sinnade som vi är. Så mycket var det med den äventyrsdagen... Not cool at all! Fick inte se en endaste cowboy.

Så det blev till att åka tillbaka till lulä och gå på stan istället... inte alls samma sak men vi båda lyckades iallafall hitta oss lite nya kläder till Cypern. Nu är det inte alls länge kvar! Bara nästa vecka att jobba (visserligen så har jag 6 dagars arbetsvecka men det kan jag nog stå ut med!) and then we are off! Längtar så att jag håller på att bli tokig(/are)!!!

Igår kväll så var det grillning på "min" altan med tompa som gällde och ikväll så ska Emma komma och hålla mig sällskap på samma altan. Vi ska sitta där och mysa och prata skit. Sen har jag även hört rykten om att en galen mexican och en ännu galnare stycket Johan skulle våldsgästa den flera gånger tidigare nämnda altanen också... men det är som sagt något som några fåglar har pipit i mitt öra så det kanske inte aaaaalls stämmer! ha ha ha ha!! (funny inside joke!)
Att jag älskar denna altan.... Ska fråga Linda om jag kan få ta med mig den hem när hon kommer tillbaka från sin sverige turné. Tss!

Nä, nu måste jag iväg och handla lite chips och chilinötter till ikväll och sen ska över till altanen (med tillhörande lägenhet).



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: mami

ha en bra arbetsvecka! vi kommer på tisdag o hälsar hos dig på jobbet...tiden till lassan är 14.00, håll tummarna!Tusen kramar till dig...

2009-08-10 @ 10:18:51

Postat av: Sara

Kaffe innan Cypern?

2009-08-10 @ 17:59:42
URL: http://zaramara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback