Vad enda inni...

2009-04-14 @ 21:28:26
Nämen cheeseses så bortkommen jag är ibland. Trodde ju att jag var ledig i morgon då jag brukar vara det på onsdagar, men efter en närmare titt på schemat så visar det sig att jag inte alls är det! Whoopiedooo, klantarsle. Aja, jag får väl trösta mig med att jag inte behöver slösa bort min sova-så-länge-jag-bara-kan-dag på att behöva kliva upp i ottan för att åka till sunderbyn och låta gynekologen rota runt där nere då jag är ledig. En klen tröst just nu då jag vill vara ledig, men det lär ju faktiskt kännas bättre på torsdag då jag får sova så länge jag vill. 7 dagen i rad att jobba i morgon.....

Nä, nu tycker jag faktiskt att jag har gjort mig förtjänt av en god kvälls fika. Rostade mackor, mandariner och en smarrig vattenmelon. Mmm...




Krya på dig min älskade pappa, vi tänker på dig här hemma!



dobranoc!



Kommentarer

Postat av: mami

Jag ska till pappa idag oxå!!! Han vet att ni älskar honom, tsingeling min kära!!!

2009-04-15 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback