Fixad både uppe och nere

2009-04-23 @ 15:18:58
Nousi har skaffat sig lugg. Är dock väldigt osäker på om jag tycker att jag passar i det eller ej.
Vad tycker ni? Var ÄRLIGA! Själv tycker jag nästan att jag ser ut att vara 40 år gammal i det....
 

Men det känns iallafall fräscht att vara nyklippt. Höll nästan inte på att få draget borsten genom håret det var så slitet och tovigt.

Sen så har jag varit till gynekologen och rört om lite där nere och tagit lite cellprover men för eran egen skull så ska jag inte bjuda på några bilder därifrån!

Tompa följde med mig till sunderbyn och efter att jag var klar där så lunchade vi ihop. Vi kommer ju inte att ses mer nu förrän måndag eftersom jag drar till Töre redan ikväll. Och han jobbar ju enda till 21.00 så vi fick hångla av oss lite utanför skokanonen. Som värsta nyförälskade fjortis paret. hahah. Härligt att få vara ifrån varandra ibland så att man får sakna den andre också. Det behöver man ibland tycker jag.


Jo, sen har jag köpt mig ett par skor och en sjal... kunde ju inte hålla mig. Jag vet att jag ska åka till Tallin i helgen där det är billigt att shoppa men endå så kan jag inte hålla plånkan stängd. Bra att man har karaktär!


Nä, nu ska jag börja packa och sen åka mot Töre.




καλημέρα!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är ju roligt med lite annorlunda "look" och du är ju världens sötaste tjej med eller utan lugg!!! Jag har två som 100% tycker lika och dem är pappsan och Tomppa...tidigare va småkillar med men nu har Martin sin Fanny och Niklas sin Natalie så, du vet...är redan avis för dina nya skor; kan jag få låna dem???Kom nu fort hit att vi får "börja resan" och allt va det innebär, hihih hehheh

2009-04-23 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback