Torsk På Tallin

2009-04-09 @ 07:26:17

Jag är inte allt för överdrivet pigg just nu... Men det är väl knappast någon som är nytt? Alla vet väl vid det här laget att Piia är morgon trött....Känns väldans lockande att bara krypa ner under varma täcket och bara sova vidare. 

Men sedan så kommer jag helt plötsligt på att det nog inte alls är så jobbigt att kliva upp tidigt och slita på jobbet endå, jag får min belöning om några veckor. Ska till helsingfors och tallin! jaaa så pigg jag blev helt plötsligt! Tack mamma för att du styrde upp det här.

Jag ska börja tänka mer som Malin sa att man ska tänka. Istället för att gnäIla att det är så länge tills man får åka iväg någonstans så ska man vara glad att man har nått att se fram emot. Att varje resa, oavsett hur kort eller lång den är, är ett äventyr i sig, även om man så bara åker till Töre. Hon har så rätt. Ibland kan hon vara så oerhört klok den tjejen.


Så det ser jag verkligen fram emot. Ska bli riktigt roligt. Har alltid velat shoppa loss i Tallin också.



Nä, plikten kallar.



Gyd möörning.


Kommentarer

Postat av: Malin

Bättre i ögat idag iaf:)

Hoppas jag med annars får jag panik också.

Jobb i helgen?kram

2009-04-10 @ 10:27:53
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback