Missade påskharen i år igen!

2009-04-10 @ 23:24:36
Varför känns det som att jag är den enda i hela världen som INTE är ledig över påsken? Men det är ju många röda dagar som kommer att synas på nästa lönebesked, så CHI-CHING, more money for me. Thank you very much, come again.

Tompa fick sig ett enormt påskägg igår, fyllt med godis, trisslotter och snus. Tänka sig, att påskharen langar nikotin? Det gjorde han minsann inte då jag var liten. Påskharen hade även varit här och sökt mig idag också, men då jag var på jobbet så fick han lämna ägget till tompa som vidarebefodrade det till mig. Attans också, jag missade honom iår igen! Kan inte komma på att jag någonsin varit hemma eller vaken då han kommit och hälsat på..... Ungefär som att pappa alltid lyckas missa tomten jul efter jul. Att han inte kan vara utan aftonbladet en enda dag alltså. Jag förstår inte. Vi har nog bara oflyt jag och min käre far antar jag.

Iallafall så låg det mascara (tänka att han visste att det just tagit slut för mig!), lypsyl och trisslotter i mitt ägg. Tackar så mycket herr hare. P.S. hälsa tandfeén från mig, då jag inte har tappat några tänder på många år så har jag inte haft chansen att träffa henne på länge.


Glad påsk!

Kommentarer

Postat av: Malin

Jo jag jobbar i morgon och måndag tisdag.

DU JAG TÄNKTE PÅ EN GREJ på onsdag är du ledig då?

Skulle behöva skjuts till kallax men det är ganska tidigt typ planet går halv åtta tänkte om kanske Tompa börjar jobba tidigt ?förstår ju om du vill sova..men om det inte går så tar vi taxi kramen

2009-04-11 @ 15:38:36
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Angelika

Glad påsk! Gjort nånting skoj, eller bara varit hemma? :-)

2009-04-12 @ 07:23:36
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Postat av: Malin

Gott med paj:)gumman du behöver ej skjutsa har tvingat min bror i stället han är skyldig mig så många tjänster:)Är allt bra annars kram

2009-04-12 @ 21:40:57
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Malin

Jag ser också fram emot våran after work det ska vi lätt göra MYSIGT:)Men när ska du åka iväg ?är du sen ledig till valborg?nu ska jag sova pussilianen

2009-04-12 @ 22:36:00
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback