Lite sådär småpinsamt

2009-04-22 @ 22:35:18

Imorse så vaknade jag ovanligt tidigt helt av mig själv, så jag bestämde mig för att åka in till stan en sväng och inhandla diverse lagliga piller på hälsoapoteket. Sen när jag kom hem så satte jag mig framför tvn och käkade min lunch. Satt där och kände lugnet då telefonen plötsligt ringer. Ser att det är chefen som vill mig nått..... -Hej Piia, vilken tid börjar du idag? Frågar han. -Aaa tolv. Tycker jag. -Nej, elva börjar du idag. Säger han då. Så jag tar och kollar schemat och ser att han har helt rätt!! Och klockan var halv 12 då han ringde mig! Ajaja, så klantigt! Det var bara att avbryta lunchen och snabbt he mig i bilen och köra i alldeles för hög hastighet till jobbet. Usch vilken miss. Men endå ett ärligt misstag.  Har börjat 12 både måndag och tisdag så jag var helt säker på att jag gjorde så även idag. Får ta och bli bättre på att kolla schemat VARJE dag. Lite sådär småpinsamt var det ju.


Vilken avslutning på min arbetsvecka va? Visste ni det föresten, att jag ska vara ledig? Enda till på tisdag? Har jag nämnt det förut? hahaha, närå, jag ska inte börja med det där igen. Men skönt känns det. Dagen har gått så sjukt fort också att jag inte riktigt hunnit med. Det känns som att jag inte hann mer än att komma till jobbet och sedan vända i dörren och åka hem igen. (kanske liiiite för att man kom nästan en hel timme försent till jobbet också. host host.)



Härligt. Jag känner lycka.




добрый вечер!


Kommentarer

Postat av: mami

du kommer idag...du kommer idag...Piia du kommer idag HEM!!! till oss!

2009-04-23 @ 08:58:52

Postat av: Malin

Have fun in Tallin akta dig för torskarna bara ses vi snart?kram

2009-04-23 @ 10:18:23
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback