Inte mitt år...

2009-04-02 @ 22:21:04
åh herregud. Det är verkligen inte mitt år iår! Det har inte hänt något bra hittills ialf..... Och förra månaden/de två dagarna av denna månad har då endå varit värst. En massa jävla utgifter på samma jävla gång. Tompa krockar, jag får veta att jag måste betala 5000 kr tillbaka på skatten, datorn kraschade så vi var tvugna att köpa en ny, hål i tanden ( = dyrt!), gynläkare, öronläkare.... och så nu det allra färskaste; BÖTER!

(varning för svordommar)

MEN Å HELA JÄVLA HELVETES PISSRÅTTAS JÄVLA K*K SUGAR F*ITTOR JAG VILL DÖ!!!!!!!


Ahhh så skönt det var att få svära av sig lite......


Är det okej om jag lägger mig i soffan ett tag och tycker jätte synd om mig själv ikväll?




Natti natti, Piia är jätte fatti.....

Kommentarer

Postat av: Malin

Barbara eller nått haha:)

Inte världens finaste men det duger till mig jag menar jag är ju inte så kräsen :P!!

Fan va roligt!

Annars då vad händer i helgen?

2009-04-03 @ 10:44:22
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Postat av: Angelika

Nåmen det lät ju inte alls nå bra. du måste börja spela in så du hänger med, för nu är det riktigt spännande!!



Sjuk och sjuk, hon väntar barn haha.. Så hem till gården kommer aldrig att dö ut ;-P

2009-04-03 @ 17:45:38
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback