Ett öga rött.

2009-04-18 @ 21:59:13
Mitt högra öga är inte schnyggt idag. Rött som om jag hade jobbat på ett "coffee shop"  i amsterdam som "kaffesmakare" i flera år är det. Ja, exakt precis så rött är det. Svider och jävlas gör det också. Månne om det börjar vara pollen på gång? Nää, men inte än va? Äh, hur som haver så är det rött iallafall. Och jag som har fobi för ögon (äckliga ögon, alltså söndriga blodkärl, variga vidriga ögon. Sen så tål jag inte att se när någon pillar sig i ögat, linser = no way josé!) är inte nöjd över det vill jag lova.... Fy fan vad jag är äcklig idag med andra ord. Yäkk! Undviker speglar så gott jag kan ikväll.

Jå. Har jobbat idag, jobbar imorgon med..... Detta är egentligen min lediga helg, men iom att jag ska till Tallin nästa helg så har jag fått byta helg. Suck. Inget mer att säga om det.




Nä, nu ska jag ta och joina min karl som står i duschen. Han var nyss och köpte en magnum glass åt mig, bara för att jag fick cravings efter just det. Han är så schysst tompa. Oftast ialf. Nästan jämt. 23 timmar om dygnet, minst. Förutom då han somnar om vi sitter och tittar på skräckfilm. haha. närå, han är den bästa killen jag har! (tsss, hihi)

Har ätit korvsoppa för ett tag sedan så jag har lite svårt att resa mig upp från stolen bara.... Äter alltid tills magen nästan spräcks när det serveras makkarakeitto.... åh, jag rullar fram... En riktig tjockis är jag nu!




Fläska på!

Kommentarer

Postat av: Anonym

ooh makkarakeittoa!!!Minns du mitt rött öga just när vi var på väg till Kreta? Hoppas ditt bli bättre innan Tallin!Kram

2009-04-20 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback