Jag faller för grupptrycket, eller? Bestäm du!

2011-09-29 @ 13:11:46
Loggade in på mitt blogg.se konto nu, bara för att jag plötsligt kom på att jag hade ett sådant. Och förvånad blev jag av att se att jag varje dag har besökare på min sida, fortfarande trots att bloggen varit stendöd ett bra tag nu. Betyder det alltså att det finns några där ute som önskar att se mig börja uppdatera igen?

Jag kan lova att min skrivtorka inte har varit av denna värld. Jag har fortfarande mina sjuka tankar och mina mera normala funderingar och att få dem nedskriva brukar bjuda till en del skratt ibland, gråt andra gånger och total förvirring de flesta gångerna. Kanske jag borde börja skriva igen? Vad sägs?

För om ni vill det så gör jag det. Så lättövertalad är jag. Jag har aldrig varit bra på att stå emot grupptryck så varför ändra på det nu? Så, jag är tillbaka. Eller så inte. Bestäm du.


 

Kommentarer

Postat av: mami

har väntat o längtat!!!!!

2011-09-29 @ 18:52:51

Postat av: Danni

Då bestämmer jag att du ska börja igen! :)

KRAM

2011-09-29 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback