Dålig dag...

2012-07-19 @ 11:57:02
Idag har jag ingen bra dag. Jag har sån ångest och känner mig som en dålig människa. Vi flyttar i morgon och allt som allt så har jag packat.... några kartonger med kläder och rensat ur några lådor och kastat lite skräp. Thats it. Och mer lär det inte bli heller. Jag hade tänkt ta itu med toaletten idag och packa ner allt mitt krimskrams men ryggen, rumpan och baksidan av min kropp värker så mycket idag att jag skrek till av förvåning och smärta när jag klev upp ut sängen.

Så maken får ta tag i det. Också. Jag mår så jävla dåligt av att han får ta hela jävla flytten helt själv. Jag orkar inte göra annat än att titta på när han packar och försöka att hålla mig undan så att jag inte är i vägen. (Så stor som jag är och så liten som lägenheten är så tro mig, det är inte det lättaste, jag är ÖVERALLT!) Och imorgon så kommer han få ta tag i tapetseringen och småfix av huset helt själv också.

Jag har världens finaste make som inte gnäller utan för honom är det en självklarhet att han fixar det medans jag vilar, sover och vilar lite på det. Jag bär trots allt på hans baby säger han... men endå, jag kan inte hjälpa det; Jag känner mig totalt värdelös.


Kommentarer

Postat av: Madelene

KänN dig inte värdelös du gör ju ett kanonjobb på heltid!

2012-07-19 @ 14:01:52
URL: http://madelenelu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback