Det som började så bra...

2011-06-30 @ 11:07:13
Jag vaknade upp på ett strålande humör denna morgon. Men nu när det har gått några timmar så börjar jag känna mig skakig, yr och hjärtat slår snabbare än vad som är normalt. Bekanta symptom. Panikångesten håller på att smyga sig på mig igen. Den kommer ju oftast då saker och ting känns som allra bäst... Måste försöka lugna ner mig själv lite nu och rannsaka mina känslor för att försöka hitta vad det är som stör mig just nu.

Tänka positivt... Fa-an vad jag avskyr att vara såhär. Jag vill ha full kontroll över mig själv och det känns så hemskt att inte kunna ha det..

Försöker också att kolla på roliga youtubeklipp för att bli bättre men just nu verkar det inte hjälpa nå vidare...

Damn my sick brain..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback