Titta, hon skriver!

2011-01-07 @ 22:40:26
Julen har passerat. Det betyder att julruschen på jobbet också har passerat. Det betyder i sin tur att jag inte längre jobbar som om det inte fanns någon morgondag utan istället blir det lugnare och lugnare ju längre in i januari vi kommer. Och det i sin tur betyder att jag har tid för att tänka på annat än just... jobb. Så, hej igen bloggen, nu har jag tid för dig igen. Nog för att jag älskar är det är mycket på arbetet men det kan vara skönt att dra ner på tempot för en stund och bara andas.

Jag fick fina saker i julklapp. Alldeles för fina. Och alldeles för mycket saker. Men jag är tacksam. Tyvärr så fick jag inte det enda som jag verkligen önskade mig och ville ha. En bebis.

Men men.. jag fyller ju år snart så kanske kan jag få det då? (Tooomiiiiii!)

På tal om presenter och bebisar. Eftersom det bara är Tompa som kan ge mig en bebis så är det ju lite orättvist mot ALLA er andra som också vill köpa mig någonting. Men då ska ni få höra. Jag kollade filmen "The backup plan" här för nån dag sedan och i den så var Jennifer Lopez gravid och hade svårt att sova. Och då fick hon en "pregnancy pillow" av en kompis som gjorde att hon sov som en liten ängel nätterna igenom. En sån vill jag ha!!
Även om jag inte är gravid så sover jag precis sådär, på sidan, med en kudde mellan benen, en under pattarna och en som jag kramar om natten igenom. Jag bökar länge om kvällarna med att bygga murar och kojor med kuddarna runt omkring mig eftersom jag bara kan somna så och då min make tycker att det kan bli aningen varmt, klibbigt och jobbigt att ha mig klängandes och klättrandes på honom så vore en gravidkudde en perfekt sak för mig.

Så nu vet ni. Drygt 2 veckor kvar tills jag fyller år så skynda skynda.



Hurry up and buy!

Kommentarer

Postat av: Anne

Äntligen! Välkommen tillbaka, jag har verkligen saknat din blogg! Kram älskade vän!

2011-01-07 @ 22:52:15
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Postat av: Blondie!:)

Jag vill också ha en sån kudde!!!!!:)

2011-01-10 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback