"Go shorty, I'ts my birthday..

2011-01-22 @ 07:46:46
..I'm gonna party like it's my birthday"

Jag fyller år idag! Och som vanligt när det är min födelsedag så kan jag inte sova, utan vaknar av mig själv i ottan. Jag sov trots det förbaskat gott inatt, på min nya kudde. Jepp, jag fick "gravid-kudden" som jag önskade mig av min käre make. Jag fick den 2 minuter efter att klockan hade slagit 12 inatt.
Jag ser fram emot att få fira min 28 års dag. Trots att det yttre mer börjar likna kärring än ungdom, så känner jag mig som ett barn inombords idag. Alldeles pirrig och glad.

Dagen ska firas med mensvärk, smärtstillande, smör och arga samtal till myndigheter!
Närå... inte riktigt. Utan med hotellfrukost (Typ..bäst!) nu på morgonen. Det ser jag fram emot mycket. Sen ska jag jobba med systrarna Forsberg, det ser jag framemot mye. Och efter det så har jag och babe bokat bord på Cooks krog. Tydligen ska maten där vara dyr och väldigt god. Har aldrig ätit där men velat det länge. Det ser jag framemot massor. Efter det så ska jag träffa "gäng-hänget" på bishop där vi ska ta några födelsedags drinkar ihop. Det ser jag fram emot jätte mycket.

Hela dagen ser jag alltså fram emot Jätte-Massor-Mycket-Bauta-Mega-Ultra-Superduper-MEST, om jag inte sa det tidigare alltså. Vill ju inte att ni missar att jag ser fram emot min dag.

Nä, ut och iväg för att börja firandet!



Det var kärlek vid första överkastet för mig och min nya, sköna kudde. Förstår inte hur jag någonsin har kunnat sova utan den! På bilden ser den inte så speciell ut, men tro mig, det är den! -Freakin-Love-It!-


Kommentarer

Postat av: Anne

Grattis ännu en gång älskade Piia! Hoppas att du får en riktigt rolig födelsedag, det är du värd. Min Teddybjörn hälsar och gratulerar. Stor kram från oss båda.

2011-01-22 @ 12:11:36
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Postat av: sanna och wilma

grattis!! hoppas du får en bra dag

fin blogg

lust att följa varandra via bloglovin ? :-)

kram

2011-01-22 @ 14:24:50
URL: http://tobelieve.devote.se

Postat av: R U C H I R A

Grattis i efterskott! :)

2011-01-27 @ 20:46:21
URL: http://pprueksachangrit.blogg.se/

Postat av: Svea

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 05:00:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback