Whatta....?!

2010-09-28 @ 12:59:37

Igår, precis när jag står i duschen så ringer budkillen (telefonen hade jag som tur tagit med in i badrummet) och säger att han står utanför dörren med våran nya soffa. Så jag fick hoppa ut ur duschen, med schampoo kvar i håret, dra på mig en t-shirt och byxor som inom 2 sekunder var genomblöta. Lämnade ett vått spår efter mig från duschen och hela vägen till ytterdörren. Typiskt att de kommer just när man står i duschen när man har suttit och väntat på dem en hel morgon.

Idag så hände det igen. Besök just när jag är i badrummet. Satt i lugn och ro på toaletten. Minding my own buisness så att säga, när det ringer på dörren. Då jag inte väntade besök så ignorerade jag det och fortsatte med mitt. Dörren fortsatte att ringa. Men då jag verkligen inte tänkte resa mig upp från situationen som jag befann mig i så fortsatte jag att ingorera detta. Jag gjorde klart mitt och klev in i duschen då ytterdörren plötsligt öppnas och en främmande röst börjar ropa "Haaaallåååå??"
Ehh.... står i duschen?!?! Ropar jag tillbaka...
Jaha.... Jag ska bara kolla ventilationen. Får jag till svar från Mr no face på andra sidan badrumsdörren.
Okej... kolla på du, hoppas du klarar dig själv och ursäktar att jag inte kommer och hälsar på dig just nu!
Mannen utanför skrattar lite för högt och börjar sedan banka och ha sig i köket.

Ibland så känns det som om människor lurpassar utanför min dörr och sekunden som de misstänker att jag som minst kan öppna, ja då jävlar ska det ringas på.

Tror att jag hoppar över toabesök och dusch imorgonbitti så ska vi se att jag säkerligen slipper besökare.


Kommentarer

Postat av: mami

hahaaa...nå på fredag är det jag som står o bakom dörren....!!!!

2010-09-28 @ 15:44:52

Postat av: Zoofie (SUNDSVALLS STÖRSTA BLOGG!)

Några tjejer på bussen hade en jävligt korkad diskussion "Har man inte svenskt efternamn borde man vara tvungen att flytta!".



Tyck till om det här: http://zoofie.devote.se/blogs/6115874/-har-man-inte-svenskt-efternamn-faar-man-flytta-.htm



Jag tycker att detta är ett viktigt ämne som borde få mer uppmärksamhet!

2010-09-28 @ 16:21:53
URL: http://zoofie.devote.se

Postat av: brander

hahaha tycker sånt där är så pinsamt jag ! när man lär springa till dörren med typ turban på huvudet haha

2010-09-28 @ 17:28:47
URL: http://branderof.blogg.se/

Postat av: Playerz

Hejsan!



Du är inte intresserad av ett länkbyte? :) Du kan ju gå in på länken som jag har skickat och läsa mer om länkbytet:)

2010-09-30 @ 06:13:36
URL: http://playerz.se/index.php?task=view_page&id=9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback