har.jag.en.blogg.nu.frågeteckten.punkt.uttropstecken

2010-09-27 @ 11:28:57
men se, jag har ju helt glömt bort och förträngt att jag har blogg. Det är kanske ingen kissie/paow/blondinbella/britta agda med sina fjorton meter ögonfransförlängningar blogg, men för det endå en blogg. Jag har ju mina 4-25 personer fans som verkar gilla/döda tid/digga/irritera sig på/avguda mig. Så till er ber jag om ursäkt för att jag ej har tagit mig tid till att dikta ihop en liten historia om vad som sker i mitt liv.

Vi bor bland kartonger och flyttdamm. Lägeheten är kall, tom och om möjligt ännu tråkigare än tidigare. Det ekar nå så fördjävligt i lägenhet när den är nästan tom har jag märk. Sambon är nog inte lika lycklig över att jag har gjort denna upptäckt då det är han som måste stå ut med att jag springer runt, runt här och "alialliaaaaa" gastar som Tarzan i djugeln och sedan trillar ihop i en skrattande trög-hög på golvet för att det är så roligt att leka "eko-lekar". Ja, jag vet, jag är en 5 åring fångad i en 27 årings kropp!

Inte många dagar kvar till flytt nu. Och inte många dagar kvar heller till.... (Alla säger det samtidigt :) Las Vegas baby!


Jag är uppåt, utåt och överallt idag.

Kommentarer

Postat av: mami

hiuuu...det börjar närma sig!!!!!

2010-09-27 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback