How do you describe a feeling

2010-11-15 @ 17:05:01
Las Vegas. Los Angeles.
Sitter och tänker tillbaka på våran bröllopsresa. Hur ska jag kunna beskriva allt vi var med om? Hur berättar man om den absolut bästa resan i sitt liv? Vi var med om så mycket "over there" att jag har svårt att veta var jag ska börja. Resan var ett enda stort äventyr. Bröllopet var bland det roligaste och pirrigaste som jag har varit med om någonsin. Det var bara jag, tomi, elvis och det var så fint. (och att veta att alla nära och kära såg oss live över internet gjorde sitt i upplevelsen också.) Det handlade om oss. Det var ingen stress utan bara skoj.

Jag har lagt upp bilderna från resan på ansiktsboken. Jag har under hela resan delat med mig av vad vi gör, även det på fejsboken. Jag kan inte förklara vad resan betydde för oss. Las Vegas var är för galet/roligt/underbart för att med ord få er att förstå. Det är ett ställe som MÅSTE upplevas själv.

Så, jag bjuder på några klipp som talar ganska mycket för sig själva. Sådan var våran resa. Crazy and go go go all the time.

Längtar tillbaka. Pronto!










(det sista klippet är från Universal studios, LA.)

Kommentarer

Postat av: isabelle

Vill du ha gratis presentkort ?

Bli med här: http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :D

2010-11-15 @ 20:07:05
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback