Full av Hopp

2010-05-20 @ 14:37:14

Mina nya skor kom idag. Var och hämtade ut dem, tog på mig dem och hoppade över till grannen för en kopp kaffe. Och med hoppade så menar jag det bokstavligt talat! Det är nämligen hoppskor som jag har köpt. Lägger ut bilder på dem senare ikväll när tompa kommer hem och kan fota mig när jag har dem på mig. They are to ugly to belive!

Var ute på en liten "studs"runda med dem nyss. Många vände sig om och kollade förskräckt på mig och en del skrattade t.o.m åt mig, men det gör inte mig så mycket, de är så förbannat roliga!!! Men fy fan vad jobbigt det var, inte nog med att du joggar, du hoppar ju samtidigt också. Är gode slut nu efter min 30 minuters runda.

Nä, nu ska jag städa lite här hemma och sedan studsa iväg ut i världen full av hopp! (haa-haa-haa, vad jag fick till det nu!)

Jump, jump


Kommentarer

Postat av: Angelika

Haha, väntar med spänning på en bild :-))

Förövrigt så tyckte jag dom lät hel naijsiga! ;)

2010-05-20 @ 14:50:22
URL: http://crazyangie.bloggplatsen.se

Postat av: mami

gud vad roliga dem verkar vara...såg på nätet!!!! bilder, fort fort....heh

2010-05-20 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback