hypokondriker? Vem? Jag? Nää!

2010-07-27 @ 22:16:20
"Då Piia nyser slår blixtrarna ner i norrbotten" [Gammalt djungelordspråk]

Jag är sjuk. Jag har åkt på en dunderförkylning. Min, numera, röda näsa rinner som en öppen kran, min skalle väger som en betonggris, mina celler (allihopa, ja!) värker och jag kan inte sluta nysa. Ni hör, det är sjukt synd om mig!
Den åsikten har iaf jag, men min "käre" (ja, idag så är det käre, inom citattecken!) sambo håller inte riktigt med mig. Han tycker att jag blir som ett helt kompani med förkylda karlar när jag är lite snorig, dvs, inbillningssjuk!
Va?! Jag?! Aldrig!

Skulle han bara veta HUR DÅLIGT JAG MÅR så skulle han vara lite snällare mot mig! Det är nästintill ett under att jag kan stå överhuvudtaget.

Själv så gnäller han om pollen hit, pollen dit, pollen pollen överallt, så att mina öron blöder. Så, är det någon som är inbillningssjuk så är det då han. Sådeså.

Män som är "Förkylda" alltså... Det först är ju jobbigt att höra på. Bara gnäll och klagomål. Medans jag, som är sjuk på riktigt, har det väldigt svårt just nu. Mmm. Det är synd om mig.

Ingen i hela världshistorien har någonsin varit lika sjuk som jag är just nu.


Ska lägga mig i soffan som den förkylda karl...menar, stackars lilla sjuka flicka som jag är, och tycka väldans synd om mig själv.

Pray for me!

Kommentarer

Postat av: mami

I pray for you....gonatt mammas sötis!!!!

2010-07-28 @ 00:58:09

Postat av: Anonym

Krya på dig! I will pray for you! Love you 4ever!

2010-07-28 @ 02:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback