Överdrift och besatthet

2010-01-15 @ 09:24:51

Ibland, om jag börjar med någonting nytt, så kan jag bli som besatt av det. Fanatisk som få blir jag. Beronde person som jag är så är det inget som är nytt under solen...

Min nya besatthet är nu -Träning! Jag får helt enkelt inte nog av det. Det är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Biceps, triceps och abs är vad som gäller. Jag vill bli deffad och stark.

Överdrift? jajjemensan! Jag vill bli störst och bäst på detta område. kanske börja tävla t.om! Bodybuilding kanske jag ska satsa på? Tyvärr så tycker inte tomi om den idén utan han tycker tydligen att det är mindre veckert med bodubuilding kroppar och gillar tydligen min kropp som den är!

Men vad vet väl han?


Skulle inte jag vara vacker med en sådan här kropp??
(kanske gärna ääännu större dock!)




(Var så lugna, om några veckor så har jag hittat något nytt att vara besatt över)




Kommentarer

Postat av: mami

tack gode gud att det går över...skulle du ser ut så där då skulle pappa o jag resa utan dig till Kreta...obs....vad jag svamlar!!!!

2010-01-15 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback