Set my soul on fire

2010-02-05 @ 08:23:09
Jag känner mig som en överlycklig hundvalp vars matte/husse just har sagt "ska vi gå ut i parken" till! Hade jag haft svans så lovar jag att den hade viftat ner både vaser och knäskålar idag. Jag hörde grannhunden ovanför dunka sin svans i elementet flera gånger i natt och jag kunde inte annat än hålla med honom. Jag förstod.

Varför liknar jag mig själv med hund så mycket just nu? Vet inte. Maby I "aint nothing but a hound dog"!

Jag är hursomhelst överlycklig, pirrig och exalterad! Vi har bestämt vad vi ska göra till semestern i år. Vi skjuter lite på den.... till oktober! 101010 kommer jag att ha min semester iår om allt går enligt planerna! Dv.s att både jag och babe får ledigt.

Var ska vi då tillbringa våran semester den 10 i 10 år 2010? Det tror jag att Herr Elvis Presley kan förklara mycket bättre än jag. Take it away Elvis:



Kommentarer

Postat av: mami

PIIA!!!!PIIA!!!!NEJ!!!INTE UTAN MIG!!! Jag är chockad...skriker,gråter,skrattar och kollar ekonomin...VILL OCKSÅ!!!PLEASE:::GUD GIV ME MONEY???? Skojar du med mig eller är det sant?

2010-02-05 @ 13:25:55

Postat av: Heidi

ÅÅÅH IIIH!! O det betyder ju så kalrt att ni oxå ska gifta er!!! Det datumet lixom!! Minns att du skrev att du bara hade ett par år kvar för att få till det magiska datumet... :D



Åh hoppas ni får ledigt båda!

2010-02-05 @ 22:05:31
URL: http://heidin72.blogg.se/

Postat av: mami

Det är SANT!!!! jag har missat mitt eget bröllopp...och nu kommer jag att missa min dotters!!!

2010-02-05 @ 22:10:47

Postat av: Anne

Piia, va kul!!! Hoppas verkligen att ni får ledigt båda två, håller tummarna stenhårt. Blir det vigsel oxå??? Hoppas, hoppas...Bry dig inte om Merja, hon är avundsjuk eftersom hon själv alltid velat åka dit, hihihi. Stor kram till er båda!

2010-02-05 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback