Bad feeling.

2010-02-01 @ 21:41:16
Bilderna från i lördags la jag upp på ansiktsboken och jag ids inte lägga ut dem här också. Det blir för mycket dubbelarbete för mig och jag känner mig extremt lat ikväll. Ska bara tvätta av mig ansiktsmasken och sedan lägga mig i soffan och se nyaste avsnittet av de desperata hemmafruarna....

För övrigt så har jag plågats av en skum aning idag... Det känns som om det kommer att hända någonting snart. Någonting stort. Någonting.... Dåligt. Vet inte varför det har varit så, men lite "lugnet före stormen" feeling har jag haft hela dagen. Jag hoppas verkligen att jag har fel, att det bara är förkylningen som spökar men jag har haft sånna här föraningar tidigare och då har det faktiskt hänt något stort (dåligt!) strax efteråt. (oiuiuiuuu -skräckfilmsjingel-)Men... jag hoppas ju som sagt att jag har fel. Kan kanske vara att allt har varit så bra på sistone som gör att man går och väntar på att allting ska rasa? (men är jag verkligen så pessimistisk?)

Eller så är det det att jag spillde varm kaffe på foten tidigare idag som gör att känslorna blir knas?

who knows?

Only time will tell! 

Kommentarer

Postat av: mami

nu var du som mormor din...hon kunde få såna förkänningar "etiäisiä" på finska, och samma med min mormor Selma!!! jag har såååååååån jädrans snuva o ont i skallen nu...imorgon blir det en vecka, ta lång tid den här flunssan. No Fadro har inte fått det än...godnatt med er!

2010-02-02 @ 00:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback