Let's talk about "Tupp" baby.

2010-12-03 @ 11:28:12

Som ni kanske noterat så har jag börjat knåpa om lite på bloggen. Blev leds allt rosa. Jag är inte klar, inte på långa vägar ser det ut så som jag vill att det ska se ut. (Hallå piiano måste ju stå stooort över hela sidan, whats the point annars) Men eftersom jag är lika datakunnig som Pamela Andersson är plattbröstad så kommer det sluta med att allting lämnas... halvfärdigt. Jag är jävligt bra på att påbörja 100 olika saker, drömmar och planer men jag är absolut inte lika bra på att avsluta dem. Det mesta lämnas bara... halvfärdigt.

Fredag. Ikväll så ska jag och tjejerna först käka middag tillsammans, sen ska vi gå och se på Magnus Betnér och därefter ska vi ut och dansa av oss alla kalorier som vi har ätit/druckit under kvällen. Det kan inte annat än bli jävligt roligt!
Vi kommer att kackla och flaxa som hönor (översatt; skratta och fnissa) i ett hönshus. Och vet ni vad Tupp heter på engelska? Cock. Och eftersom tjejer har en tendens att bli som höns när det är tjejfest så är det inte mer än naturligt att det pratas ganska mycket "Tupp" vid dessa tillfällen också! (hi-hi-hi)

Nä nu ska jag sluta sitta här och skriva strunt och bege mig ut på stan och leta... efter något att ha på mig på underkroppen ikväll. Kan bli kallt att gå med bar rumpa kanske?


Kommentarer

Postat av: mami

jag hade samma sysselsättnin på fredagkväll...i Boden, förutom att vi påbörjade med bastun..trerättesmiddag o sedan Cock-snacket!!! hih hih

2010-12-05 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback