"Sommar, sol och nya däck på pol....(o)"

2010-04-29 @ 10:54:12
(Rubriken skall sjungas och i markoolios "sommar, sol och vi har kort,tight kjol" melodi)

Vilken vän jag har. Min käre Johan. Igår så bytte han och Tobbe (inte min T) däck på min bil medans jag var på jobbet. Och när de endå höll på så tvättade de den också så nu är polon glansig och fin. Det enda nu som behövs är en rejäl städning på insidan. Men det tar jag idag hos mor och far.

Jag och johan har planerat att åka till töre och umgås med mina föräldrar idag. Johan som är en mästerkonditor tänkte överraska dem med att baka något gott också. (hoppas nu att mama ej hinner läsa detta innan vi är där)

Yoga for the body nu. Sedan jag började med Yoga föresten så har jag ej längre ont i rygg och nacke! Kanske något att satsa på om ni har det?

Sommardäcken är på nu väntar vi bara på värmen!

Tjillivipp!

Kommentarer

Postat av: mami

nej..jag har inte hunnit läsa det här,hih...vi väntar på er!!!!

2010-04-29 @ 13:47:07

Postat av: blondie!:)

samma dag som sommardäcken var på bilen, så kom väderprognosen! snöslask hela helgen! haha

2010-04-30 @ 00:54:22

Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-05-02 @ 00:16:44
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback