Älskar er.

2009-09-30 @ 21:36:00
Jag vill sända en tanke och mycket kärlek till mina föräldrar. De har det inte lätt just nu, men de kämpar så gott de kan. Trots att båda är sjuka, så hjälper och älskar de varandra så otroligt mycket. Att de efter 35 år tillsammans har otroligt starka band till varandra är det ingen fråga om, jag känner inga andra som gått igenom så mycket som de två har och som i ur och skur har hållt ihop.

Jag beundrar er mor och far, och älskar er så otroligt mycket! Ni ska se att på ett eller annat sätt så kommer allting att bli bra. De måste vi tro.

Ni har gett mig så mycket i livet och lärt mig ännu mer. Men än är jag inte färdigutbildad så jag behöver eran guidning genom livet en 30-40 år till.

Pappa, humor som ingen annan (förutom jag). Mamma humör som ingen annan (förutom jag)! Ni är bäst ska ni veta!

Älskar er mest av allt och saknar er!


Det vara bara det jag hade i tankarna idag. Tack för ordet.



   

(Love those crazy "kids"!)





Kommentarer

Postat av: mami

vår lilla baby!!!vi älskar dig också!Tack för de fina orden...men ta inte bort år från oss, vi har ju hållit ihop 37 år!!!Vi kämpar...vidare<3

2009-09-30 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback