Tanten

2009-11-25 @ 21:29:01
Jag begriper mig inte på varför en del människor ska envisas med att kalla mig för "tanten". Förstår de inte att Tant är ett fult ord att säga till oss ålders/vuxen nojiga 80-talister? Eller är det bara jag som tycker så?

Tanten hit och tanten dit. Bara idag så blev jag kallad för det 2 gånger. Har nästan gode lust att andvända Kärring eller Gubbtratt ordet tillbaka, bara för att se hur mycket det skulle uppskattas av dem. (det sjuka är att det ibland är folk i min ålder som säger det också!)

Just for the record, jag gillar inte att bli kallad för TANT! Jag är inte 76 år ännu.


does this look like the Face of a "tant"?



Well, does it?


hi...ha..hi..ha

Kommentarer

Postat av: mami

Det är bara tanter som visar tungan,hih...nej, en två-åring har rätt att kalla dig tanten...samtidigt kan man vara stolt, det berättar också att man ser klokt ut!!!!halit

2009-11-26 @ 12:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback