släkten är värst

2009-06-14 @ 04:51:38
alla som känner mig vet att jag är ovän som fan med en av mina bröder.... ikväll så var jag faktiskt på väg att bli någorlunda sams med honom igen, MEN så kom hans sambo och förstörde alltihopa!!  Det tackar vi så mycket för....

otrevlig som fan mot min kille var hon,  som inte ens har nått med detta bråk att göra med.....

Roligt har jag haft det idag ialf. vann 3 lopp av 4 satsade! (var på travet i boden idag) Nog är jag bra på att tippa alltid, eller är det nybörjar tur det kallas?



Kommentarer

Postat av: Johan

kikkeli, jag ringer och ringer, men inget svar.

på fredag äre ju midsommarafton, när ska ni dra till kallaxön? vill minnas att du jobbar på dagen.

2009-06-14 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback