Malins inlägg.

2009-06-27 @ 11:16:43
Jag lovade Malin att jag skulle skriva ett blogg inlägg från henne eftersom att hon inte hann göra det i torsdags. So here goes:

"Hej jag heter malin jag bara vill och vill nu sitter jag och ken på en solig strand på en grekisk ö och dricker öl och paraply drinkar det är riktigt skönt det var så mycket hemma så vi kände att vi måste ta ett brejk jag är så rastlös att jag klättrar på väggarna om jag inte får äventyra

Jag saknar lara men hon har det bra i töre hon får springa i skogarna och skälla på älg hon är så fin min lilla bäbis

Piia körde oss till kallax på torsdag tack piia I love you ska vi tälta när vi kommer tillbaka jag garvar åt er ännu det var det roligaste jag sett i hela mitt liv!

Omg MICHAEL JACKSON ÄR DÖD jag vet inte vad jag ska ta mig till vad ska jag nu skriva om i min blogg han var ju wacko jacko jag kommer säkert att vara ledsen en hel dag men nu har jag inte tid att blogga nå mera för jag ska bada bada bada och öla med baby ken här är det varmare än varmast ha det bra alla hemma i luleå vi ses"



Så, nu behöver du inte ha dåligt samvete för att du inte hann skriva nått gumman. Hoppas att ni får en riktigt skön semester på korfu!! Jag är ju inte bara liiiiite avundsjuk!! Cheers!

Kommentarer

Postat av: Malin

Men bejbi jag kunde inte ha sagt det battre sjalv!!!Miss you!!!nu ska jag uppdatera min blogg!Puss

2009-06-28 @ 10:48:37
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback