Pang pang lucky luke

2009-07-16 @ 08:35:03
ack så spännande det kan vara i drömmarnas värld ibland... Jag har hela natten levt gangster livet. Var med i den största maffioso familjen och styrde de flesta i denna med järnhand. Alla var rädda för mig och jag var sååå cool. Har säkert låtit pang pang sömnen så många bad asses som jag har skjutit inatt!

uj uj, märks det att jag kollade på "Sopranos" innan jag gick och la mig igår? Eller att jag spelade "gudfadern" på ps2 i helgen? Jag kan vara så lättpåverkad ibland.



1 månad kvar till Cypern... cant wait!

Kommentarer

Postat av: Mallo

Snart dör man ska du se .....

Jag vill också följa till cypern och gå på skum party !!Jag fäljer med tror jag...:)

2009-07-16 @ 10:06:15
URL: http://chilidivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback