"Vem kan stoppa mig...

2009-02-21 @ 18:32:24
....när jag bara rullar fram" (sjunger)

Fy fan så illa jag mår just nu! Har inte gjort något annat idag än ätit!! Först var vi till svärföräldrarna och åt en sjukt god lunch, och givetvis så blev det efterrätt till. Sen så åkte vi till affären och köpte oss varsin påse lösgodis, plus ostbågar. Blahh.... Sen så har vi tryckt i oss nästan alltihop på rekordtid! Så nu mår jag inte alls bra. Känner mig fetare än vad jag var när vi var till egypten..... (bild demostration finnes längre ner) Egentligen så skulle jag behöva Wii:a lite just nu för att få lite motion men jag orkar inte. Känns som att jag skulle trampa igenom golvet om jag började hoppa upp och ner på samma ställe. Så illa är det..... ALDRIG mer mat säger jag bara! hahah. (yeah right!) Det känns ärligt talat som om det hade varit mer hälsosamt att supa skallen av sig än att hetsäta såhär! (men jag orkar inte det heller)

Well well. Man lär sig aldrig.

En lugn kväll framför tvn blir det idag. Har hyrt två filmer som vi ska se. "smother" och "iskariot" Hoppas att de är bra.


yupp yupp.


Hare bra allihopa!



Före Viktväktarna (94 kg):
                  

Efter Viktväktarna (på mallorca, 54 kg): 



Piia nu, lite knubbigare(62 kg), men bra endå:





Visst har jag gått upp lite i vikt igen efter mallorca men så tjock som jag var på första bilden tänker jag banne mig ALDRIG MER bli igen! Ska börja träna snart igen har jag bestämt! Det är förstås lätt att bestämma sig för sånt när man har ätit sig halvt medvetslös, men jag vill. Hoppas att jag faktiskt får fingrarna ur arslet snart och fixar mig ett gymkort.




aja. På återseende.





fiid wanaagsan!

Kommentarer

Postat av: mami

Jag har aldrig träffat någon annan som är så öppen, ärlig och härlig med sig själv som du Piikuliini...du är bara BÄST, så enkelt är det!!! Du ger så himla mycket kraft till andra medsystrar!!! Älskar Dig gumman min!

2009-02-21 @ 20:59:16

Postat av: nathalie

Pia det vill inte funka:S! :( asså visst skulle jag kopiera bädda in länken och klistra in där man skriver inlägg?

2009-02-21 @ 22:26:38
URL: http://ladolcediva.blogg.se/

Postat av: Anonym

okej jag ska pröva mig fram:D thanks*

2009-02-21 @ 22:48:28

Postat av: nathalie

jag fattar fortfarande inte :S hahah dt vill itne funka för mig

2009-02-21 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback